Evighedens port

Forfatter: Dennis Jürgensen
Forlag: Tellerup


Kommentar:
Da jeg ikke vidste hvor hurtigt jeg kom igennem Harry Potter bøgerne, så ville jeg have noget andet ved siden af.
Jeg har læst et stort udvalg af Dennis Jürgensen's bøger, men langt fra dem alle sammen. I lang tid har jeg kigget på serien "Drømmetjenerne" og nu er jeg kommet igang med dem.
Den første hedder "Evighedens port", og den fald i god jord med det samme.
Min første indskydelse var at den mindede meget om "Krøniker fra Kvæhl" serien, men da jeg kom længere end i historien var det tydeligt at de ikke mindede om hinanden.
Skal dog lige siges at begge serier er kanon gode!
Hvis man er til fantasy genren så er det en bog der bare skal læses!


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag