Uskyldigt offer

Forfatter: Alexander Cavelius


Kommentar:
For første gang (at jeg kan huske) har jeg ikke kunne læse en bog færdig!
Ikke fordi den var dårlig, men fordi alle de detaljer man fik, simpelthen var for ulækre.
Bogen hedder "Uskyldigt offer" og er skrevet af Alexander Cavelius.
Den handler om en bosnisk pige der hedder Leila. Hun bliver "knidnappet" under krigen (borgerkrigen i Jugoslavien), misbrugt i forskellige koncentrationslejre og solgt til et bordel.
Der står så at hun senere flygter og får et barn med en serbisk mand.

Efter ca. 60 sider stoppede jeg med at læse.
Der var jeg nåede til der hvor hun var kommet på bordel. Detaljerne var simpelthen for detaljeret og når jeg ved at det er en bog fra "Virklighedens Verden" så blev den simpelthen for 'vammel' at læse.

Det er frygteligt at tænke på at det er sket i virkeligheden. Også i starten af 90'erne hvor jeg selv var barn.
Jeg tror historien er god og fasinerende, men det er ikke for sarte sjæle!

Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag