I medgang og modgang

Forfatter: Mary Higgins Clark


Kommentar:
En utrolig spændende krimi, og M.H.C. skriver en succesfuld bog som altid. Jeg har endnu ikke læst en bog der har været dårligt af hende.
Den handler om pigen/kvinden Kay som gifter sig med Peter Carrington, på trods af at han er mistænkt for to mord. Alle advarer Kay, men hun står fast på hans uskyld, men bliver hen af vejen usikker.
Den starter da Kay er en pige på seks år, og til hun er .. ja... gammel nok til at gifte sig. Mit bud er at hun er starten af 30'erne - kan ærlig talt ikke huske om bogen skriver det. Det er heller ikke det mest vigtige.
Synes den er kanon spændende, og kan da godt afsløre at jeg mente hele tiden at det var butleren!


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag