De glemte piger

Forfatter: Sara Blædel
Forlag: People'sPress


Kort referat:
I en skov tæt på Hvalsø finder en skovarbejder liget af en kvinde, men hvem er hun? I følge retsmedicinerne har hun ligget i skoven et døgns tid, og et stort ar over den ene side af ansigtet burde gøre det nemt at identificere hende. Men ingen har meldt hende savnet, og hun matcher heller ikke nogen på politets lister over efterlyste personer.
Opklaringsarbejdet ripper op i gamle sår, også for kriminalassistent Louise Rick, der konfronteres med begivenheder, hun har gjort alt for at glemme.

Kommentar:
Den syvende bog om Louise Rick er kanon spændende!
Jeg var så heldig at få bogen i julegave, og jeg slugte den råt 1. juledag!
Den er kanon spændende og når man tænker over det - også lidt sød.
Den har spænding som den skal ha, den har romantik, den har humor og de karatere som irritere en lidt - ogs selvfølgelig et godt mord!
Den kan sagtens læses, uden at man har læst de seks tidligere bøger, men hvis man vil vide alt om Louise Rick, hendes arbejde, fortid, venner og familie, så er det en god ide at læse hele serien. Synes dog ikke at nogen af hendes bøger skuffer. Bestemt ikke!


Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag