Lidt om mig


Har fået denne gode ide af en anden blogger (Tak til Jannick)
Navn: Sanne Larsen
Kælenavn: putte, skat, 
Fødselsdag:
 14. oktober 1988
Øjenfarve: Blå
Særlige kendetegn: Mærkelig humor og tosset
Højre eller venstre håndet: Højre
Livret: God mad :)
Første tanke når jeg står op: Bare 5 min mere!
Den sidste jeg kyssede: Anders - hvem ellers :)
Yndlingsfarve: Blå, pink og rød :) 
Enten eller..
Chokolade eller vanilje: Helt klart chokolade!
Svømme eller ski: Svømme - sne er koldt!!!
Kram eller håndtryk: Kommer an på hvem det er
Kaffe eller the: Juice
Kærlighed eller venner: Begge dele.
Bil eller cykel: Helst bil (især hvis man skal langt ;) )
Film eller serie: Igen begge dele.
Twitter eller Facebook: Facebook
Pinterest eller Instagram: Øhhhh ingen af delene
Sidste gang jeg..
- drak alkohol: Øhh i april/maj tror jeg
- blev fuld: Nej gjorde jeg ikke
- hoppede i en vandpytte: Alt for længe siden også. Men kan da ske næste gang det regner :D
- gjorde en god gerning: I weekenden :)
- færdiggjorde en bog: For et par dage siden - er halvvejs med den næste :)
- blev irriteret over en person: Det sker ret ofte, med det arbejde jeg har…
- scorede et 12-tal: I 2009 - i et par forskellige fag :D
- tog en morfar: Det er lidt siden, men sker da ind i mellem selvom jeg prøver at undgå det
Hvis jeg..
- var en måned ville jeg være: December. Der er det jo JUL :D Og vi skal ha AND
- var en dag i ugen: Søndag! Ren afslapning
- var en retning: Lidt til højre også lidt til venstre
- var en drink: En iskold isterning ;)
- Var en bil: En Aston Martin ;D

Kommentarer

Populære opslag