Lørdags chok sidder i mig endnu

I lørdags da jeg forlod min svigermor skulle jeg lige i Fakta og handle lidt til aftensmaden, og jeg glemte fuldstændig hvad jeg skulle købt, til trods for at det kun var 2 ting!!
Hele Faktas indgang var fyldt med juleslik og ... JUL!
Jeg ved godt butikkerne starter tidligt, men synes det er rigtig tidligt i år!!!!
Normalt plejer de da at vente til efter efterårsferien, men nej nej ikke i år.
Så først i oktober måned kan vi få juleslik, og begynde at lave konfekt!


Da jeg så kom chokeret hjem med de ting jeg skulle have, efter at have gået rundt en halv time i chok, så nævnte kæresten hurtigt at jeg skulle ikke engang overveje at begynde at pynte op til jul, før den 1. december!

Ps. siger han nok fordi jeg allerede har købt lidt julepynt allerede :D
Men jeg kunne altså ikke stå for de pingviner her!

Kommentarer

Populære opslag