Beautiful Creatures

Så blev der sørme også tid til en biograf film :D
Min kæreste mente pludselig at vi skulle i biografen og se Beautiful Creatures, og jeg tog da gerne med (specielt da det var mig der havde fået ham til at se traileren, og se ham blive fanget af den)

Anmeldelserne (jeg har læst) har sagt at det var en film der mindede meget om Twilight serien, bortset fra at rollerne var byttet om. Altså det var pigen der var udødelig og fyren der var dødelig.
Jeg vil sige delvist har de ret.
Hvis man kender Twilight universet så godt som jeg gør, så minder de lidt om hinanden, men for en der måske bare har set filmene og ikke kan bøgerne udenad ;), så er der ikke meget sammenhæng i mellem dem.
Min kæreste var den eneste dreng der var inde i biografen, og jeg tror det var ham der morede sig mest.
Han synes den var rigtig god, men masser af flotte damer og action.
Og jeg synes faktisk det samme. Der var humor med i, kærlighed og masser af action og spændende inputs.

Jeg vil gerne anbefale filmen videre. Synes den var rigtig god, og som jeg sagde til min kæreste efter filmen: Nu vil jeg læse de bøger :D

Kommentarer

  1. Kan godt lide din blogs nye look!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak også mig :) Synes det var på tide med lidt forandringer :)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag