Opdatering 4

Den 21. august - dvs. lige knap 1 mdr. siden, skrev jeg i min "Opdatering 2", at jeg ville holde pause fra biblioteket og læse mine egne bøger.
Jeg har fået læst 2. Første offer og Tavshedens smerte. Dvs. så forsøger jeg at komme igennem Ringenes Herre 1, men synes godt nok det er svært. Jeg har læst 250 sider ca., og er virkelig gået i stå. Så ved siden af læser jeg I seng med fjenden. En film som jeg har set mange gange og virkelig elsker, så da jeg fandt den på bog, måtte jeg jo eje den. Den kan jeg til gengæld lidt nemmere komme i gang med og har tro på at jeg gennemføre den, uden at ligge den fra mig :)

Men i går kunne jeg ikke holde mig væk længere! Dvs. søndag aften besøgte jeg bibliotekets hjemmeside og bestilte 3 bøger hjem. Og i går blev de hentet.
Jeg kunne ikke lade vær. Det er (af en eller anden grund) bare nemmere at læse biblioteks bøger, end mine egne. Måske fordi de ikke skal aflevere ;)
Så har nu de 3 her liggende =)


Jeg glæder mig rigtig meget til at læse alle 3, men har besluttet mig for at læse I seng med fjenden færdig først. Så må vi se om jeg kan holde det ;)
Har i læst dem?
Jeg har fået anbefalet Djævlens lærling af min bedste kammerat, Skammerens datter har jeg længe gerne ville læse men har bare aldrig fået taget mig sammen, så nu skal det være. Og den sidste anede jeg ikke eksisterede før jeg fandt ud af at den skulle filmatiseres. =)

Kommentarer

  1. Skammerserien er sååå god :)!! Altså, i hvert fald da jeg læste den som 10-11-årig :p

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag