Året på hæld...

Tak for år 2013 og velkommen til snart 2014.

Jeg laver aldrig nytårsforsætter, men har dog planlagt nogle ting som skal være anderledes i det nye år. Kun ét af dem har noget med bøger af gøre - Nemlig at jeg skal have læst nogle af alle de bøger der står på min hylder. Og jeg har efterhånden fået skrabet mange sammen her i december mdr. - spørgsmålet er bare om jeg kan lade vær med at købe ny og om jeg kan lade vær med at låne på biblioteket!...
I går var jeg f.eks. nede og bare skulle have taget et par kopier, og ud kom jeg med 3 bind af Valhalla - Den samlede saga som Gitte inspirerede mig til at læse.
I familien har vi aftalt at vi ikke skal have flere skader- og sygemeldinger. Er meget spændt på at se om det kan holde, for vi er virkelig gode til at komme ud for det ene eller det andet.

Men jeg ønsker jer alle et rigtig godt nytår!
Jeg vil om et par timer tage til Strib og fejre det sammen med min kæreste, og 2 rigtig gode venner =D


Find mig på Facebook HER

Kommentarer

Populære opslag