Min kamp: Efterårsferie!!

Normalt plejer efteråret at se således ud... Sådan ca. plus minus ;)



(billederne er ikke mine, men lånt fra Googles udbydere)

Men i år har det jo været noget lunere så synes ikke helt farverne er kommet helt frem. Jeg nyder virkelig efterårets farver. Synes de skaber varme og hygge, selvom det er nu er kulden kommer, og at vi selv skal tænde for varmen i stuerne.
I går kl. 10.30 gik jeg på efterårsferie, og jeg har glædet mig og samtidig frygtet den. Jeg er ikke altid lige så god til at have god tid, og tid for mig selv. Er dog alligevel ret så sikker på at ugen kommer til at gå ret så hurtigt. Mandag skal jeg nemlig hygget med en veninde, hvor vi skal have lavet negle (bliver lidt spændende), tirsdag har jeg fødselsdag og fylder 26 år, og skal hjem til mine forældre sammen med min bror og have noget god mad, og onsdag aften står måske på hygge med en anden veninde :) Samtidig har min mor ferie hele ugen, så vi har snakket om at vi skal ud og ose en af dagene plus jeg har et par malerier som jeg har tænkt mig at der skulle laves. Så jeg har nok at lave, men alligevel frygter/ved jeg at der kommer nogle tidsrum hvor jeg måske kommer til at få nok af mit eget selskab... Men lige nu er jeg i nogenlunde humør, og glæder mig til i morgen hvor jeg skal ud og udnytte mine forældres ovn (ej hvor jeg savner en ovn!!!) og hygge :)
Nu vil jeg ligge mig over i sengen og læse videre på Ken Folletts utrolig spændende roman, På kanten af evigheden! :D

God efterårsferie til jer der har det, og i andre, god søndag og god kommende uge :) 

Kommentarer

Populære opslag