Godt nytår

I år vil jeg ikke kigge ret meget tilbage, men der imod se frem mod 2015, som starter inden længe.

For et år siden skrev jeg, at jeg ville få læst nogen af alle de ulæste bøger jeg har stående på mine hylder, og det har jeg da fået taget hul på. Nogen af dem er læst, men langt flere nye er kommet til, og de skal nok nå at blive læst på et tidspunkt :)
I familiens tegn har vi ikke haft de store skader og uheld - hvilket er ret utroligt. Jeg forstuvet dog min fod tilbage i august, men man kan næsten ikke forvente et år uden jeg har mindst én skade af en eller anden art ;)

Men som sagt vil jeg ikke se tilbage, men imod 2015. Det bliver forhåbentlig et godt og spændende år. Jeg ved dog også at det bliver et hårdt, uoverskueligt (til tider) og meget nervepirrende år, men lige nu glæder jeg mig til det.

Jeg takker for år 2014 og siger velkommen til 2015.
Godt nytår til jer alle - og pas godt på jer selv. <3


Ps. i år fik jeg læst 69 bøger. Dvs. en mindre end min Goodread 2014 challenge, og 2 mindre end sidste år. men hvaaa ;) 

Kommentarer

Populære opslag