Forhåbentlig snart sygdoms fri

Lige for tiden er dette, og en gang lydbøger, mine bedste venner. 
Kleenex til næsen, briller + øjendråber og salve til øjnene, gajoler til halsen og panodiler til hovedet. Istagram

De sidste 14 dage har stået på sygdommens tegn. 
Først lå jeg en uge i sengen med influenza, snot og hosten. Da jeg så endelig kom op ad sengen igen og følte mig klar til at bevæge mig lidt ud, overfalde sygdommen mig igen. Denne gang med øjenbetændelse. 
Dvs. den sidste uges tid har jeg ikke kunne lave noget som helst - selvom jeg var frisk nok. Mit højre øje havde lukket sig sammen og jeg kunne slet ikke åbne det, og mit venstre (selvom der ikke var betændelse i det) fulgte med de første 24 timer. 
Efter øjenlægen havde kigget på mig, og satte mig på salve og dråber, så lå jeg hjemme, og det eneste jeg kunne holde ud at lave, var at ligge i sengen med lukkede øjne. Så jeg gik på Ereolen og lånte de 3 lydbøger jeg kunne i denne mrd. 
Dennis Jürgensen - Sagen om de japanske dræbergardiner og Sagen om det blodige vampyrtrick blev hurtigt hørt, også gik jeg over til Den store Djævlekrig af Kenneth Bøgh Andersen. 


Selvom jeg begyndte at kunne se midt i bog 2, så nyder jeg faktisk at høre dem. (Normalt er jeg ikke så meget til lydbøger.) Så jeg lånte straks hele serien og er nu snart færdig med bog 3. :) 
Kenneth Bøgh Andersen læser dem selv op, og han gør et rigtig godt arbejde. Jeg har overvejet om jeg skal ha dem købt og liggende, hvis jeg igen skulle være så uheldig at få øjenbetændelse og ikke kan lave andet end ligge i sengen. ;)

Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Kommentarer

Populære opslag