Forfatterskabet

Søren og Morten Ellemose er Danmarks eneste forfattertvillinger, som skriver skønlitteratur i fællesskab.
De holder foredrag hos virksomheder, foreninger, biblioteker og undervisningsinstitutioner, og garanter at det aldrig bliver kedeligt ;D Læs mere her :)

Søren og Morten Ellemose har skrevet lige fra erhvervshistorie, opslagsværk, digte og noveller til humor, krimi og sidst nye sci-fi/fantasy. Jeg har været så heldig at modtage Tidsmaskinen og Intergalaktisk Eventyr samt Killer Killer, som jeg glæder mig utrolig meget til at læse. Som stor Dennis Jürgensen fan glæder jeg mig specielt til Tidsmaskinen og Intergalaktisk Eventyr, som er en hyldest til Dennis! Bøgerne kan købes her :)


Mit første bekendtskab med Søren og Morten, var Madam Salvatins hemmelighed, som jeg var så heldig at vinde i adventsgave i 2013 (læs min anmelde her), og jeg nød den rigtig meget. Så jeg glæder mig som sagt til at læse mere fra de to herre, og ikke mindst støtte dem i deres nye forlag.

Besøg deres hjemmeside Forfatterskabet og følg med i hvad der sker omkring dem, og ikke mindst hold øje med hvornår der kommer flere bøger ;)


Kommentarer

Populære opslag