Til samlingen 14

I dag har jeg fået ikke mindre end 3 bøger med ind af døren :D


Himlen ved mine fødder af Jandy Nelson (anmeldereksemplar fra Bookeater). Jeg glæder mig rigtig meget til at stifte bekendtskab med Jandy Nelson, da jeg nok er en af de få der ikke har læst "Jeg henter solen ned" endnu, men kun har hørt positive ting om bogen - og vil også rigtig gerne læse den på et tidspunkt, men nu starter jeg med "Himlen ved mine fødder".

Mørkets rige, Legenderne om Drizzt 1 af R. A. Salvatore (anmeldereksemplar fra Bookeater). Endnu en forfatter jeg ikke kender, og som ikke umiddelbart siger mig noget pr. navn. Men det lyder som en spændende fantasy historie, og jeg glæder mig til at se hvad det er for noget.

Travelling to infinity af Jane Hawking. Siden jeg først gang så filmen "The Theory of Everything" har jeg været lidt mere interesseret i Stephen Hawking. Navnet kendte jeg før fra "The Big Bang Theory" og lidt artikler her, men jeg vidste ikke det store om Hawking. Da jeg så, så filmen blev jeg straks mere interesseret. Hans liv, hans mod, hans hjerne og mest af alt hans viljestyrke! Filmen er så rørende og smuk, så da jeg så biografien hans eks kone har skrevet, tænkte jeg at den skulle hjem.
Jeg har kigget efter den et lille halvt år tror jeg, og efter min fødselsdag for 3 uger siden, bestilte jeg den hos Bog & Idé.


Jeg glæder mig rigtig meget til at læse alle 3 bøger, og med 5 mundtlige og 3 skriftlige eksamener inden længe, tror jeg næppe jeg kommer til at læse meget andet før efter eksamen.

Kommentarer

Populære opslag