Fødselsdagsgaver

Årets fødselsdag har budt på en masse dejlige gaver og bøger.
Jeg fik på selve dagen Calender Girl 3 af mine forældre, Alice i eventyrland & Gennem spejlet af min storebror og en flot notesbog af mine to bedste veninder.
I går holdte jeg fødselsdags fest for mine venner og der fik jeg en Bussemænd bog (😂), Løftet og endnu en sød lille notesbog. 


Derudover har jeg fået en masse andre ting. Bl.a. en ny kasserolle, håndklæder og gavekort. I går fik jeg også to Harry Potter funko pop figurer som jeg længe har kigget på. Så nu har jeg Harry og Ron som skal op på Harry hylden 😄 Og mon ikke at jeg kommer hjem med Hermione og det nye manuskript fra Kolding storcenter, som jeg fik et gavekort til 😉 Også fik jeg en kop og tallerken som min dejlige nevø, Valdemar har lavet 😍 Jeg synes det var en utrolig smuk og dejlig tanke fra mine dejlige to venner (Valdes forældre) 💕


En rigtig dejlig fødselsdag og en god fest i går. I dag nyder jeg at jeg har rester og ikke skal lave mad 😆 

Kommentarer

Populære opslag