Min kamp: Stilhed

Mit bloggerliv står meget stille lige for tiden, og det er helt ubevidst også er tiden lige pludselig rendt fra mig.
Siden min sidste boganmeldelse, er jeg begyndt i skole igen og det kan jeg godt mærke tager på kræfterne - men dog ikke så meget som jeg havde regnet med. Derimod har mit privatliv taget alt min energi og kræfter.

Jeg er okay, samtidig med at jeg ikke er okay. Der foregår rigtig mange ting i mit hovedet for tiden, og nogle af mine tanker har væltet mig en smule.
Før jeg startede i skole var mine problemer min ensomhed og alt for meget tid her hjemme, og ville bare gerne i skole igen. Jeg kender mig selv om vidste det på forhånd - det jeg så regnede med, var at det ville forsvinde når jeg startede i skole - tværtimod så kom der en masse andet. I 3 ugers tid kunne jeg håndtere det og følge min hverdag, men i sidste uge knækkede filmen, og jeg måtte tage hjem fra skole.

Der er utroligt personligt det jeg render med, og jeg er endnu ikke klar til at dele det med nogen. Min vejleder er den eneste der ved hvad der foregår og jeg har da fået det bedre, men er stadig ikke helt på toppen.
Så det kan godt være at der går lidt tid før min læse lyst kommer frem igen, for lige for tiden kan jeg ikke koncentrere mig om at læse, desværre, og det betyder at der nok komme til at være lidt stille i et stykke tid, for mit overskud til bloggen er desværre ikke på det højeste lige nu.

Jeg håber i vil bære over med mig og stadig er her, når mit overskud og energi indhenter mig igen. 💜💜

Alle mine Min Kamp indlæg er markeret nedenfor med etiketten "min kamp" - tryk på den og alle mine indlæg om psykiske ting kommer frem. 
Tak for al støtte.

Kommentarer

Populære opslag