Min kamp: Min fremtid?

Fra den 25. til 27. oktober var jeg i studiepraktik på UCL Odense for at få et indblik i den videregående uddannelse jeg har gået og tænkt på, og det har givet mig en masse overvejelser og tanker der skal sorteres 🙂

Hvad vil du i din fremtid? Hvad er dit ønskejob?
Der er nogen der ved det fra de er 3 år gamle, men jeg er en af dem der aldrig har vidst det og altid har været i tvivl - og jeg er det stadig. Hvordan ved man hvilken videregående uddannelse man skal tage? Hvordan tager man sådan en kæmpe beslutning?
Jeg synes virkelig det er et svært valg, for der er rigtig mange muligheder, og uanset om jeg vil tage valget eller ej, så er jeg færdig med min HF til sommer og skal tage et valg... Dvs. det skal jeg jo ikke, for der er ingen der tvinger mig - udover mig selv, men jeg ved med mig selv at tage jeg ½ års pause, så kommer jeg ikke videre, og det duer bare ikke.

Jeg er nået frem til lige nu (inden en snak med min vejleder) at UCL er et super godt sted og et godt bud på hvor jeg skal tage min videregående uddannelse. Men det er skræmmende at skulle tage en beslutning.
Jeg har dog fået det lidt på afstand og haft 24 timer hvor jeg har tænkt på noget helt andet, og det har faktisk hjulpet rigtig meget. Jeg er ikke sikker på min beslutning, og ser frem til at få det vendt med min vejleder, men lige nu ligger det roligt og jeg vil nyde min weekend ❤

En kæmpe sejr sidder jeg dog tilbage med! Jeg var meget naturligt nervøs for de tre dage og havde vendt det med min vejleder, men jeg kom ind i bilen, ud af den igen i Odense og trådte ind af døren alle 3 dage! Jeg kom igennem dagene uden angst og kunne se mig blive en del af stedet med knap så meget angst i fremtiden! Det går fremad og tror på det! 💪

Alle mine Min Kamp indlæg er markeret nedenfor med etiketten "min kamp" - tryk på den og alle mine indlæg om psykiske ting kommer frem. 
Tak for al støtte.

Kommentarer

Populære opslag