Hold da kæft sikke en stilhed

Her står det meget stille.
Jeg er ikke i blogger humør for tiden, og ærligtalt heller ikke i læse humør. Jeg har fået læst 2 bøger på 1½ mdr. og dem har jeg valgt at anmelde via. Goodreads, fordi jeg simpelthen ikke har kunne overskue et blogindlæg, tage billeder og opsætning. Det blev den nemme vej og sådan er det.
Det gør også at jeg går grundigt at overvejer bloggens fremtid, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det bare er en periode eller om jeg burde lukke helt ned. Så det går jeg også grubler over, men har det lidt svært ved tanken om at skulle lukke ned.

Anyway, det er helt anden snak. Jeg er meget stille og vil ikke love hvornår jeg vender tilbage og hvor ofte det lige sker.
Men kan da fortælle at jeg har det rigtig godt. Har selvfølgelig mine op- og nedture, men primært går det godt og jeg er glad - så jeg håber at læseglæden snart indfinder sig igen.

Kommentarer

Populære opslag