Min kamp: August

Tiden går alt for stærkt og jeg har alt for meget at se til!
Starten af august var meget langsom, og slutningen af august er gået alt for hurtigt.
Jeg er startet i skole igen og det kan mærkes. Det er dejligt at få en rutine igen og komme i gang, men der er bestemt også lektier der presser meget. Men mon ikke jeg når det hele!
Det vil også sige at jeg ikke har fået læst ret meget, og jeg kan mærke det fortsætter ind i september på nuværende tidspunkt.
  • Hviskende lig 
  • Jagten på hjertemuslingen 
  • Også drukner jeg 
  • Leoniderne 
Jeg håber at starte på Geminiderne og følge med i #spektrumreadalong. Men skal lige have afsluttet Marcherende myrer først. 

I september ser jeg virkelig frem til Fantasy festival i Esbjerg den 14 og 15 september. Jeg er der begge dage i år, og håber du kommer og siger hej hvis du ser mig. 
Jeg glæder mig til at høre Jakob Stegelmann og Mads Schack-Lindhardt og hvad de har at sige, til at Lene Dybdahls bogrelease, til mange af de forskellige debatter og meget meget mere! Men nok også mest af alt at dele fantasy glæden med alle der kommer! Det bliver en god weekend!

Alle mine Min Kamp indlæg er markeret nedenfor med etiketten "min kamp" - tryk på den og alle mine indlæg om psykiske ting kommer frem. 
Tak for al støtte.

Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag