Negle 1

For et stykke tid siden genopdaget jeg glæden ved neglelak!
Og ikke bare en enkelt farve for at det ser pænt ud, men simpelthen side og være kreativ og hygge med det.
Jeg har efterhånden erfaret mig rigtig mange forskellige farver og synes det er sjovt at side og blande dem og komme med nye mønstre og ideer =)


Den hel klassiske - kun med én farve =) 


Så er der 2 farver og meget besvær med tape, men synes det blev et rigtig godt resultat


På Youtube så det rigtig nemt ud, og synes også resultatet blev godt.
MEN det tog en time bare for at lave de 5 negle, og da ikke alle blev gode første gang skulle de jo laves om, og da jeg endelig var færdig med første hånd, gad jeg ikke lave den anden.
Det var sjovt at lave, men er ikke en metode at jeg vil bruge igen... Med mindre jeg har ekstrem god tid og toldmodighed (og det er sjældent jeg har det)


Dette var derimod en jeg synes der var rigtig nem og frisk =)
3 farver og masser af spil =D


Dette er den nyeste og synes også at den er blevet rigtig god. =) 
Det er ikke nemt at holde styr på striber og neglelak overalt på fingrene, men det lykkedes =) 
Det er ikke alle metoder der er lige svære, og synes det er sjovt at eksperimentere med det.
Men det kræver god tid og toldmodighed. Noget jeg ikke altid har. 

Hvilken slags neglelak bruger du?
Jeg er blevet rigtig glad for Gosh og Depend. Synes de er gode, levende og til at arbejde med =) 

Kommentarer

Populære opslag