Konkurrence !

I forbindelse med at Den Store Djævlekrig 5 - Den faldne engel udkommer 15. september 2015, at det er Kenneth Bøgh Andersens 15 års forfatter jubilæum (på udgivelses datoen) og at dette er indlæg nr. 500 (!), så synes jeg det var på tide jeg prøvede dette konkurrence noget ;)
Jeg har i et stykke tid gerne ville sætte en konkurrence op, men har været i tvivl om hvordan jeg skulle gøre det, men nu sker det!


Jeg har læst Djævelens lærling rigtig mange gange, og det er altid denne bog jeg finder frem hvis jeg lige mangler noget at læse et par timer. Jeg vil gerne dele oplevelsen sammen med jer, uanset om i slet ikke har læst den, eller om i har læst den 10 gange.
For at deltage skal du skrive en sommerhilsen og din e-mail i kommentaren :)

Vinderen findes den 2. juli kl. 14 og jeg vil hurtigst muligt annoncere en vinder som bliver kontaktet via. e-mail.
I må selvfølgelig meget gerne dele opslaget så alle kan få lov til at deltage om denne fantastisk bog!
Læs mere om serien og forfatteren hos Kenneth Bøgh Andersen HER


Vinderen blev Nana - Tillykke :D Bogen er sendt af sted :)

Kommentarer

  1. Kære Sannebogorm😊
    Nu er sommeren lige om hjørnet, i min baghave (næsten) er der festival og de spiller meget højt, så jeg begraver mig med min bog bag lukkede vinduer....Vi glæder os til en dejlig sommer med bl.a. Telt i haven og skønne læsetimer i solen. Min søn har fødselsdag i september og på hans ønskeseddel står øverst 'Den store djævlekrig'...han kan slet ikke vente med at få fingrene i den😉
    Rigtig god sommer.. Knus fra Nana
    Dolomedes_spider@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Hej Sanne

    Jeg har faktisk aldrig læst serien, men synes alle taler rigtig godt om den, så det kunne da være sjovt, at prøve at læse den. Jeg har set Kenneth Bøgh Andersen på Bogforum, hvor han har virket utrolig behagelig og vellidt, da der var et stort fremmøde!
    God sommer!

    sidselbuchodgaard@gmail.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag