2015 & 2016

År 2015 var året hvor jeg:
  • Stoppede min behandling i psykiatrien og startede på Unge i Centrum, Fredericia
  • Lærte 6 fantastiske kvinder at kende, som jeg alle elsker meget højt og får meget svært ved at undvære hver dag
  • Fik 5 sejre i mine mundtlige eksamener - 4'er 12'taller og et 7'tal
  • Stadig forsøger at lære mit hoved og min krop, at det er okay at være glad i længere tid!
  • Brændte nallerne på et venskab over sommeren - men det er jo X's tab og ikke mit!
  • Har måtte sige tillykke en del gange! Min veninde Camilla blev ikke bare autoriseret revisor, hun fødte også en fantastisk dejlig datter, Alberte og giftede sig i al hemmelighed i juli. Derudover blev min anden veninde, Julie også gift i september.
    IGEN TUSINDER TILLYKKE TIL DE TO DEJLIGE DAMER
    Og nu vi er i gang, så endnu en gang tillykke til Xenia også :) 
  • Var i København hos Rosinante & Co. og møde Kenneth Bøgh Andersen
  • Fejrede min Bogklub's 1 års dag - faktisk her i starten af december
  • Begyndte som booktuber i samarbejde med Bog-vlog.dk
  • Læste over 100 bøger
  • Fik mere selvværd og begyndte at tro mere på mig selv

År 2016 bliver (forhåbentlig) året, hvor jeg:
  • Får læst nogen af alle de ulæste bøger jeg har på hylderne (siger vi ikke det hvert år?!)
  • Starter ny uddannelse 
  • Får taget mig noget mere sammen med hensyn til min kost 
  • Forsøger at lære mit hoved og krop, at jeg må gerne være glad i længere tid! Det er nok en evig kamp, men jeg nægter at tabe den!
  • Får en ny lejlighed (man har da lov til at håbe - for jeg vil virkelig gerne flytte!) 
  • Kommer med til nogle flere bog relateret arrangementer, og får udfordret min angst
  • Får udviklet og styrket nogle flere venskaber 
  • Får endnu mere selvværd og tro på mig selv (og at jeg godt kan!) 

2015 har været et fornøjeligt år, med sejre og det vil jeg helt klart huske, i stedet for de (få) negative ting der har været. 
2016 bliver forhåbentligt endnu bedre, med flere sejre og styrke til mig! Jeg er på vej frem ad og jeg gi'r fandme ikke op nu! 

GODT NYTÅR !


Kommentarer

  1. Du kan godt klare det. Livet bliver bedre - stille og roligt. Aldrig giv op, for der er mennesker der har haft det lige som dig og sammen kan vi gøre det nye år til et super år :D

    SvarSlet
  2. Held og lykke med dine mål i det nye år.
    Det med glæden er noget der kommer stille og roligt - det vigtigste er, at du kæmper så flot for det. :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag