25 questions tag!

1. Do you have any pets?
Nej, vil dog rigtig gerne ha en hund eller kat når jeg en gang får mere plads og råd :)

2. Name 3 things that are physically close to you?
Mine bøger, mine fantastisk veninder og mine Disney film <3 Min mor mente her i fredags at det var noget pjat og at jeg skulle sælge dem :O! Hvordan kan hun sige så noget?!

3. What's the weather like right now?
Har fået af vide at det blæser og regner, men jeg har ikke været ude siden jeg kom hjem fra skole, så nyder varmen (som jeg endelig har fået)

4. Do you drive? If so have you crashed?
Ja det gør jeg, men er aldrig kørt galt. 7-9-13

5. What time did you wake up this morning?
Kl. 5 første gang, men stod ikke op før kl. 6.45

6. When was the last time you showered?
For en time siden tror jeg. Synes simpelthen det var så koldt, så jeg trængte til et koldt bad.

7. What was the last movie you saw?
Alene 2. Rigtig julehygge :)

8. What does your last text message say?
"Det er dit valg"

9. What's your ringtone?
The Muppets - Manamana

10. Have you ever been to a different country?
Har været i England - London, Rusland - Skt. Petersborg, Grækenland - Kreta og Rhodos, Spanien - Barcelona og Tyskland - Berlin.

11. Do you like sushi?
Ja elsker det! Helst hjemmelavet :D

12. Where do you buy your groceries?
Handler mest i Rema 1000, også sniger Føtex og Kvickly sig også ind indimellem :)

13. Have you ever taken medication to help you fall asleep faster?
Nope.

14. How many siblings do you have?
1 stk. En storebror <3

15. Do you have a desktop computer or a laptop?
Jeg har både en stationær og bærbar.

16. How old will you be turning on your next birthday?
28 år gammel. Synes de 30 kommer tættere og tættere :/

17. Do you wear contacts or glasses?
Begge dele, men er yderst sjældent jeg bruger mine briller.

18. Do you color your hair?
Meget sjældent, men det sker. Foretrækker helt klart at frisøren gør det, men er samtidig alt for nærig til at bruge SÅ mange penge på det, så det sker ikke så tit ;)

19. Tell me something you are planning to do today?
Jeg er ved at forberede lidt aftensmad, også har jeg en kreativ ide til mit skab :D

20. When was the last time you cried?
Har været meget tæt på i dag, men ellers kan jeg faktisk ikke huske hvornår.

21. What is you perfect pizza topping?
Pepperoni, skinke, mais og masser af ost. Så ulækker så mulig ;)

22. Which do you prefer - hamburgers or cheeseburgers?
Cheeseburgers

23. Have you ever has an all-nighter?
Ja det har jeg. Et par gange med en god bog, og ellers sidste gang, da røg alarmen på kollegiet gik. Vi kunne ikke få fat i nogen der kunne slukke den, så den skreg hele natten, og vi kom tæt på vores naboer ;)

24. What is you eye color?
De er blåååå :)

25. Can you taste the difference between Pepsi and Coke?
Jeg drikker ikke sodavand, og har aldrig gjort det, så tror jeg ikke jeg kan. Det smager dårligt uanset hvilket mærke det er jeg smager ;)

Til sidst vil jeg spørge om Xenia ikke har lyst til at lege med?

Kommentarer

Populære opslag