Min kamp: Eksamenstid

Så er eksamenerne i gang, og jeg har allerede fået afviklet 3 af slagsen!
Men det betyder også at de næste 2½ - 3 uger der bliver der nok liiidt stille her inde. Jeg kan mærke at jeg er begyndt at blive lidt presset, fordi de netop ligger så tæt.

Min eksamens kalender ser således ud:
29.5 psykologi - bestået 😁
1.6 skriftlig matematik
4.6. EPR - bestået 😁
7.6. kemi
11.6. historie
15.6. retorik
19.6 matematik
22.6 biologi

Og som du kan se, så har jeg ikke mange dage til at læse op og hvile mit hoved inden den næste kommer. Så derfor gætter jeg på at jeg ikke får meget ro til at læse de næste 2-3 uger, og det kommer bloggen jo nok til at lide lidt af.
Men jeg kommer stærkt igen den 22. juni med en overraskelse til alle læsere (!!!), med en eksamensopdatering og mon ikke en masse billeder af min flotte studenterhue der bare ligger og venter på mig.

Så lige for nu håber jeg at du nyder vejret, får læst en masse og har det godt 😎

Alle mine Min Kamp indlæg er markeret nedenfor med etiketten "min kamp" - tryk på den og alle mine indlæg om psykiske ting kommer frem. 
Tak for al støtte.

Kommentarer

Populære opslag