Læsestatus

Det er desværre ikke mange anmeldelser det bliver til for tiden. Jeg er startet på nyt studie og der er en del lektier at lave. I den foregående og den her uge, har jeg fået læst en masse jura, mikroøkonomi og en masse andet.
Derfor har jeg ikke den store overskud til at sidde med en bog, når jeg endelig er færdig. Jeg har dog fået den geniale ide at høre lydbøger og podcast i stedet! Det vækker mig om morgenen og får mig igennem togturen på vej hjem.
Jeg har indtil videre hørt Harry Potter and the Philosophers Stone og er nu i gang med Harry Potter and the Chamber of Secrets. Jeg nyder at genbesøge Harry Potter sammen med Stephen Fry der gør et fantastisk job med at læse bøgerne op.
I weekenden fik jeg læst lidt mere af Drabscheferne - De største sager, og tager også fat i et kapitel her og der, men det tager lidt længere tid end normalt.
Jeg har en anmeldereksemplar liggende, som snart skal læses (forhåbentlig) og har netop i dag lånt Rupi Kaurs seneste digtsamling The Sun and Her Flowers med hjem fra biblioteket, så den skal også snart læses.

Men alt i alt, er det begrænset tid til skønlitteratur, mens jeg finder balancen mellem lektier og lyst behovet til at læse. Imens nyder jeg Harry Potter og vender mig til mit nye studie.

Kommentarer

Populære opslag