Min kamp: April

April har været en god måned. På trods af min bror pludselig blev indlagt, så fik vi fejret min fars fødselsdag to gange(!), solen er kommet frem, jeg har været i København på studietur - en tur der virkelig fik mine nerver og gamle mønstre frem igen, til koncert med Lake Street Dive i Amager Bio og sidst men ikke mindst, en masse dejlig solskin!

Studieturen gav mig som sagt til nerver på, eller dvs. før studieturen var jeg et nervevrag, men jeg fik heldigvis vendt mine gamle mønstre og tog med til Storbyen for at besøge en masse forskellige firmaer. Derudover har jeg holdt påskeferie og smidt alle lektier langt væk. Det er sjældent jeg lukker af for skolen, men det havde jeg virkelig brug for. Så ferien var tiltrængt og og fik samtidig læst lidt bøger!

I april har jeg fået læst 11 bøger.
  • Kongens lænker
  • Tordenkrig
  • Kærlighedens lænker
  • Mr. X
  • Queen song
  • Fornuft og følelse
  • Noget om Grace 
  • Mødet
  • Tvivlen 
  • Faldet 
  • Lykken
Hvilket også betyder at jeg har fået læst 7 bøger fra min Want To Read liste! ... jeg har også tilføjet lidt, men det har ingen betydning! 
Men for en gang skyld var jeg utrolig glad for slutningen/afrundingen af en serie. Rød Dronning serien var jeg helt opslugt af, og synes virkelig den ramte mig, og jeg nød virkelig den sidste bog! Den havde virkelig en flot afslutning, hvor der ikke var så meget happy-ever-after-crap. Det skal der bestemt også være plads til, men havde der været det her, så havde jeg hadet Tordenkrigen. Så det betyder virkelig meget for mig hvordan forfatteren vælger at gøre det. Her synes jeg den var on-the-spot!
Jeg fik også endelig læst After-serien af Anna Todd, som der virkelig var meget blogger snak om, da de udkom - og endelig forstår jeg hvad hysteriet var omkring. Jeg synes det er en god serie. Jeg døde lidt hen sidst i bog 3, men synes også den har en fin afslutning i bog 4. 

Men tilbage til koncerten med Lake Street Dive - den var bare fantastisk! Og her er lige et par billeder fra aftenen, og hvis du ikke har hørt dem før, så er det her bare ét af deres fantastiske gode numre!





Alle mine Min Kamp indlæg er markeret nedenfor med etiketten "min kamp" - tryk på den og alle mine indlæg om psykiske ting kommer frem. 
Tak for al støtte.

Kommentarer

Populære opslag