Skolens sande superhelte

Titel: Skolens sande superhelte
Forfatter: Søren Lind
Forlag: Mellemgaard
Anmeldereksemplar fra Søren Lind
Sidetal: 107


Mød Benny og mange andre skønne børn og voksne her i Skolens sande superhelte. De glæder sig til at møde dig. Og husk! Bare fordi man er lidt skør og anderledes, kan man altså godt få gode ideer, overraske og være en helt. 


Skolens sande superhelte kommer i mange forskellige former og størrelser, og det skinner igennem Sørens historier. Det er en sød og god fortælling og synes alle historierne giver et godt indblik i de forskellige elever i skolen.
Jeg føler at alle de forskellige elever bliver repræsenteret og jeg tror der er mange børn der kan forholde sig til en af fortællingerne.

Jeg synes dog mange af børnene tænker og snakker meget voksent. De er utrolig velovervejet og tænker meget over livet, og det gjorde jeg bestemt ikke da jeg var 8-10 år. Men det er også det eneste lidt negative jeg har og sige om historien.
Illustrationerne er med til at opløfte historien og virkelig gennemføre det. Og afslutningen viser virkelig at uanset om man er voksen eller barn, så er man en del af skolens sande superhelte.
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.


Kommentarer

Populære opslag