Mere af holde af

Titel: Mere at holde af
Forfatter: Faith Andrews
Forlag: Palatium books
Anmeldereksemplar fra Palatium books 
Originaltitel: Moore to love
Sidetal: 350
Udkommer: Januar 2020


Engang troede jeg, at livet ville være lettere og rarere, hvis jeg var høj, blond og tynd som en supermodel. Men i virkeligheden er lovet - ligesom de fleste almindelige kvinder - fuld af former og fejl. Men livet rummer også uendelige muligheder for at lære at det ikke er tallet på vægten der viser hvad hjertet er i stand til. 
Efter i årevis at have kæmpet med dårligt selvværd og været på utallige kure, har jeg endelig besluttet at få mig en personlig træner. Min brors forlovede har entusiastisk hjulpet mig med alt for meget motivation, og nu er jeg, Madelin "Leni" Moore, klar til at smide bekymringerne over bord. Det er så lige indtil jeg løber frontalt ind i et træ og kolliderer med ham. Lane Sheffield, ham som man kun savler over. På afstand. 
Første gang jeg så ham på løbestien, blev jeg underligt varm helt nye steder. Han er klart over mit niveau. Han er slank, elegant og atletisk i modsætning til mig der er stor, kedelig og i dårlig form. Der er ingen grund til at Lane kan lide mig, men ... det kan han, og denne uvante opmærksomhed gør mig forvirret. Komplet forvirret. 
Det begyndte som en sund rejse for at smide nogle kilo, men det endte som en mission for at finde mit sande jeg. Vil behovet for at passe ind og endelig have en at kalde min, føre mig mod mit mål om at tabe mig eller mit mål om at blive lykkelig? 
Jeg har fokuseret så længe på at blive tynd at jeg ikke ved hvad det kræver at forstå at ikke al skønhed kan ses med det blotte øje. 


Mange kan nok genkalde sig nogle af de usikkerheder Lani går igennem og dermed er der nogen af siderne af historien der gør at man kan spejle sig i historien. Personligt synes jeg at Lani er sød og irriterende! Hun er på nogen punkter meget relaterbar og sød, på andre punkter bliver hun bare for meget - og det er desværre på trods af at jeg kender alle følelserne og tankerne fra mig selv.

Jeg var længe om at komme ordentligt igang med historien og desværre fald jeg aldrig rigtig for Lani selvom jeg kender alle hendes tanker. Dog synes jeg at alle hendes venner er fantastiske og de sætter virkelig en masse kærlighed i historien.

Faith Andrews skriver godt og kan mærke at hun forstår at sætte en masse kærlighed ind i historien og vil gerne læse noget andet af hende, for selvom jeg ikke fald for Leni og Lane, så var der stadig noget ved historien der fangede mig og holdt mig fast.
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag