Når jeg ser dig

Titel: Når jeg ser dig
Forfatter: Holly Miller
Forlag: Palatium Books
Anmeldereksemplar fra Palatium books 
Originaltitel: The Sight of You
Sidetal: 417
Udkommer: Juli 2020


For Joel er kærligheden ikke længere en mulighed. Men da han møder Callie, kan han ikke undgå at føle sig tiltrukket af hende. I Callie ser han den mulighed for alligevel at tage del i livet, som han ellers havde opgivet. Og i Joel opdager Callie den slags kærlighed, hun altid havde håbet på var mulig. De udfordrer hinanden til at tage chancer, til at le og til at stole på, at lige meget hvor meget man slår sig, vil den anden altid være der til at samle én op. 
Men Joel har en hemmelighed. Han drømmer om de mennesker, han elsker, og drømmene bliver altid til virkelighed. En nat drømmer Joel den drømme om Callie, som han har frygtet mest, og de må hver især beslutte, hvad de vil. Vil Callie blive sammen med Joel, selvom hun kender sin skæbne? Og hvis man kender sin fremtid, hvordan kan man så være fri til at påvirke sit liv? 


Jeg mangler ord. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Når jeg ser dig er Holly Millers debut og den efterlader et smukt aftryk i hjertet. Den er fyldt med kærlighed, mod og tårer. Ville du vide hvordan dit liv udvikler sig? Lige frem til slutningen? 
Callie er en smuk karakter der utrolig hurtigt kommer ind under huden, og hun er så nem at elske og holde af. Jeg ønsker det bedste for hende - lige som Joel. 
Joel kæmper med sin skæbne i livet, og det er en stor udfordring som han ikke ved hvordan han skal takle. Han finder en lidt fred og ro med tiden, men det er en lang rejse. 

Jeg er vild med historien. Den er anderledes og vildt livsbekræftende. Den er romantisk og fyldt med kærlighed på mange måder. En historie om at leve livet, og forsøge at opfylde sine drømme inden det er for sent. For vi ved aldrig hvad fremtiden byder. 
Jeg er normalt ikke vild med kapitler hvor det går meget stærkt frem, fordi ofte så mister jeg noget dybde i karakterne, men lige her fungerer det og det giver en perfekt afslutning for Callie og Joel. 

Bogen får mange følelser frem, så hvis det er det du kan lide at læse, så skal du helt klart læse den her bog! Den fyldt med tårer, men samtidig en glæde og giver en stor bekræftelses i livet. Lær Callie og Joel at kende.
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag