Håb

Titel: Håb
Forfatter: Louise Haiberg
Forlag: Tellerup
Anmeldereksemplar fra Louise Haiberg
Sidetal: 288
Serie: #3 Død verden
Format: Lydbog 
Oplæser: Tatjana Donovan Ratgen


Nera finder et formål. Hun vælger at rejse ud sammen med vampyrelverne for at redde mennesker. Men den døde verden har ændret sig. Zombierne er farligere end nogensinde, selv hvis man rejser med vampyrelvere. Vil de finde mennesker og nå sikkert tilbage til Vita? Eller er håb, viljestyrke og kærlighed ikke nok? 


Jeg var vild med Utopia (den anden bog i serien) og derfor havde jeg store forventninger til den tredje bog i serien! Jeg har glædet mig til slutningen af serien, og det skuffer ikke. (også selvom det ikke er slutningen)
Det hele er så velskrevet og gennemført at jeg lever mig fuldstændig ind i det. Nera tager en stor beslutning om at tage med ud i verden igen, men alt er ikke som hun kender og husker det. Det skaber en stor spænding i historien og gør serien endnu stærkere! 

Jeg er virkelig vild med serien, og er meget spændt på hvordan Forenet (fjerde bog) kommer til at udspille sig. Louise Haiberg skriver fantastisk og formår at få alle med, uanset om de er til zombier eller ej, fordi serien har så meget mere end bare zombier. Den er fyldt med venskaber, familie, valg, kærlighed og at mærke efter hvad der er rigtigt for en selv. 

En fantastisk serie, og jeg glæder mig til at få den fulde oplevelse med den fysiske sidste bog i serien! 

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.


Kommentarer

Populære opslag