Blodarv

Titel: Blodarv

Forfatter: Haidi Wigger Klaris

Forlag: Tellerup

Anmeldereksemplar fra Tellerup

Sidetal: 299

Serie: #1 Sort Måne

Udkommer: 16. oktober 2020

Syttenårige Connor har boet alene med sin mor hele livet. Da hun dør, tvinges han til at flytte til den lille by Mossy Creek for at bo hos sin ukendte moster og bedstefar. 

Et møde med den mystiske Amelia bliver starten på en romance der er dømt til at slutte før den er begyndt, for byen gemmer på en mørk hemmelighed, og mange ønsker ikke at se dem sammen. 

Hvad er der med Connor? Hvad er der med Amelia? Hvad er der med bedstefaren? Og hvad dælen sker der i den by, som ingen må vide? Der er så mange mysterier at du er fanget med det samme! 

Historien starter brat og trist ud med at Connors mor er død og han skal flytte hjem til sin moster og bedstefar, som han slet ikke kender. Jeg var fanget af Connor med det samme og alle mysterierne styrker kun spændingen! Jeg sidder tilbage med en følelse af at jeg har en fornemmelse om hvad der foregår, og samtidig fuldstændig uvidende om alle mysterierne betyder. 

Jeg har så svært ved at beskrive alle de ting der er med Blodarv, men den er så velskrevet, veludviklet, smuk (vildt smuk!) og jeg glæder mig sindssygt meget til at læse de to næste i serien! 

Haidi skriver virkelig godt, og formår at holde balance mellem virkelighed og en ukendt verden. Hun har gennemført en ny historie, og efterlader mig med en stor hunger efter hvad der kommer til at ske! Blodarv ligger op til en spændende fortsættelse med endnu flere mysterier. Så Haidi, hvornår kommer den næste?! 

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen. 

Kommentarer

Populære opslag