Foråret er på vej =)

Nu hvor foråret rigtig er ved at komme med varmen, er det gået op for mig at jeg kun har en vinterjakke!!
I dag da jeg lige var nede i byen, var jeg ved at omkomme af varme (okay, måske ikke helt - men overdrivelse fremmer forståelsen ;) ). Jeg var på cykel og havde trøje, tørklæde og vinterjakke på. Tørklædet smed jeg li så snart jeg trådte ud af døren, men kunne jo ikke smide jakken også - så varmt er det jo heller ikke!
Så kom jeg i tanke om at jeg havde et tilgodebevis ned til Tess, Middelfart, fra jul af, også kunne jeg jo liiiige kigge om de havde en forårsjakke jeg kunne li. De havde de sørme, så jeg har nu en forårsjakke klar :D (så nu må vejret gerne holde!


Se den også her
Jakken er fra Junarose - et nyt fantastisk mærke for os som har lidt ekstra på sidebenene!

Kommentarer

Populære opslag