Kærlighed 2

I sidste uge var jeg forbi Kolding storcenter og der fald jeg over nogle tasker der var 50% på! Jeg fald for en med det samme men tænkte jeg havde ikke råd og gik videre. HELE ugen har jeg så tænkt på den her taske! Så i går da min kæreste og jeg alligevel skulle til Kolding bad jeg om at køre forbi centeret for at se om de stadig havde den.
Jeg fald for den fordi den var rigtig stor og den havde gode rum, og jeg var godt klar over at chancerne for at den var der stadig, ikke var ret store, men håbede og krydsede fingre!
Da vi fandt butikken havde de stadig 50% og der var stadig tasker på hylden, også den model jeg var faldet for, men desværre ikke den rigtige farve. De havde kun én tilbage i rød, og jeg var faldet for den i blå.
Hmm.. nå... ja... Jeg stod virkelig om jeg bare skulle købe den i rød i stedet for, da en medarbejder kommer gående ud af butikken, MED DEN TASKE JEG VAR FALDET FOR, for at sætte den på plads!
Den kom i butikken igen, ned i en pose og med mig hjem =D
Jeg er bare så glad for at have købt den, og min dag i går var bare fantastisk!




Og bagefter, eller i mens jeg købte den, fandt jeg så ud af at det er 2 tasker i en!
Der  er en taske inden i som man kan tage ud, og remmen kan man bruge til begge to =) Det er da et røver køb for kun 199,-

Kommentarer

Populære opslag