Surt opstød 2

I går aftes havde jeg min sidste aften med mentorforeningen.
Efter 4 år med mentorforeningen har kommunen/jobcenteret sagt stop. De mener at fordi jeg ikke er på vej i uddannelse eller job, så har jeg ikke brug for støtte mere. Nu er jeg jo startet i ny behandling og det har man da ikke brug for støtte til!!
Nogen gange synes jeg virkelig kommunen/jobcenteret er til at lukke op og skide i! Pga. det kommer jeg til at miste en del social kontakt/arrangementer. Det er pisse irriterende og føler mig rigtig svigtet endnu en gang.
Aaaaarghhhhh!!!! Pis love!

Kommentarer

  1. Øv, det er da træls at høre.Du har ret, det kan være op af bakke nogen gange med kommunen, men nogen gange betaler det sig at kæmpe for sagen (hvis man orker den slags)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes ikke jeg laver andet :p
      Men i den her sag ved jeg at jeg har tabt, så gider ikke gøre noget ved det. Men så har de så mistet en der har kæmpet for deres kampe, ry og arrangementer... Deres tab.

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag