God påske

I dag har den stået på forårs rengøring. Køkkenet er det eneste jeg mangler, men da det ikke er så længe siden det fik sin tur, tager jeg nu en velfortjent pause :)
Jeg tror resten af dagen skal stå på læsning. Jeg har en bog jeg skal have anmeldt til Bookeater, plus jeg er igang med at genlæse Skammerens Datter. Min plan er at jeg skal ind og se filmen her i påsken, så vil lige ha den genopfrisket inden :) Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad det er for noget. Skal du ind og se den?
Derudover står den bare på ren afslapning hele påsken. I morgen skal jeg ud og lege i mors køkken (jeg savner en ordentlig ovn!), lørdag er det Ronja dag og skal tilbringe hele dagen med (gæt en gang) Ronja :D Søndag håber jeg på at komme ind at se Skammerens datter, og mandag står den på påskefrokost hos min moster og onkel :)
Det skal nok blive en god uge, hvorfor er det at hver gang jeg har fri, så får jeg lavet så mange planer at jeg egentlig ikke holder fri? Ikke fordi jeg brokker mig. Jeg har gået hjemme i snart 4 uger så glæder mig til at komme i gang igen efter påske, også har jeg også haft det fri jeg skal for det næste stykke tid ;)
Hvad skal du i påsken? God påske :D



Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Kommentarer

Populære opslag