Goodreads challenge og min egen lille bog om bøger

I 2014, satte jeg min Goodreads challenge til 80 bøger på et år - og det nåede jeg ikke at opfylde. Så da vi i januar 2015 kunne starte en ny, synes jeg at 70 bøger lød rimeligt.
Vi skriver i dag den 3. april 2015 - dvs. der er gået (+/-) 90 dage siden jeg lavede min 2015 Goodreads challenge, og jeg er i dag nået halvvejs. Jeg har fået læst 36 bøger og er godt tilfreds.


Jeg er bestemt glad for at være foran, fordi jeg ved at det næste stykke tid der får jeg ikke ret meget tid og overskud til at læse så meget. Dog bliver min To Be Read liste længere og længere.
Jeg har min lille bog liggende på skrivebords hylden, så jeg hele tiden kan krydse af og tilføje bøger.

Jeg holder jo ekstrem meget af orden, så derfor er denne bog perfekt for mig. Den er nem at have med rundt, f.eks. hvis jeg skal på biblioteket for at låne eller samle ny inspiration. 

Jeg tjekker af hver gang jeg har læst en af bøgerne i bogen, tilføjer nye når jeg læser om dem, og sætter en streg under den lille firkant når det er en bog jeg har. På den måde kan jeg nemt finde ud af om det er en jeg har hjemme eller skal ud og låne :) Fornyligt har jeg også tilføjet genlæsning af Harry Potter bøgerne på engelsk, for ellers er jeg bange for at der vil gå alt for langt tid før jeg fik dem læst igen. Og som i kan se, har jeg fået læst den første :)

Derudover har jeg selvfølgelig også en masse bogønsker, og de bliver også altid skrevet ned og krydset af på disse sider. På den måde er det altid nemt at finde bogønsker til fødselsdag og jul (men det er jo altid at finde et par bøger man gerne vil eje) :) 
Har du også en liste over alle de bøger du gerne vil læse? 

Find mig på FacebookInstagram og Goodreads.

Kommentarer

Populære opslag