Arvingen

Titel: Arvingen
Forfatter: Simona Ahrnstedt
Forlag: Flamingo
Anmeldereksemplar fra Flamingo books :)
Originaltitel: En enda natt
Sidetal: 443
Serie: #1 om De la Grip familien
Udkommer: Er udkommet

Natalia De la Grip er en af finansverdenens unge supertalenter. Som kvinde, født ind i overklassen, forventes hun ikke at arbejde, men Natalia har altid gået sine egne veje. Hun arbejder dedikeret og stenhårdt på at nå sit ultimative mål: at få sin far, patriarken, til at anerkende hendes kompetencer og tilbyde hende en velfortjent plads i familievirksomhedens bestyrelse.

David Hammer er opkomling og kendt som finansverdenens bad boy. Han har arbejdet sig op fra bunden og er nu en af Sveriges rigeste venturekapitalister - og er lige dele beundret og berygtet. Har har længe haft De la Grips familievirksomhed i kikkerten, og det går hurtigt op for David, at den bedste måde at nå dem er via datteren Natalia.

Selvom en relation mellem dem er fuldstændig utænkelig, leder en frokost alligevel snart til en nat, ingen af dem kan glemme.



Ikke kun fordi jeg startede med at læse Løftet, men også fordi det direkte blive hentydet på bagsidens tekst, så var jeg klar over at der var noget erotik i denne bog.
Det er den typiske kærlighedshistorie, hvor de to der ikke må have noget med hinanden at gøre, kommer til at have hinanden at gøre. Moderne twist på Romeo og Julie. Og jeg elsker det!
Jeg må indrømme at jeg nok nød at læse Løftet mere, fordi jeg ingen forventninger havde til den, og det havde jeg til denne, men når det så er sagt, så var den lige så fantastisk som #2.

Arvingen er lidt længere om at starte, end Løftet, men den kommer hurtigt efter det. Ingen bog har nogensinde kunne distrahere mine angstanfald - det kunne denne! Jeg var så slugt af bogen at jeg distraherede mit angstanfald og læste bogen færdig i nat.
Den er virkelig god, og de to bøger kan virkelig læses uafhængig af hinanden. På intet tidspunkt tænkte jeg, at det ville have været rart at vide i #2.
Men jeg fik en meget bedre forståelse for, hvorfor familien var brudt på den måde som de var i #2. Gustav kunne jeg virkelig pande flere gange i løbet af bogen - og også Jonas! Uff!

Sproget flyder, kærligheden flyder, den røde tråd flyder og erotikken flyder. En helt igennem fantastisk kærlighedsbog som kun fortjener top karakter!
Jeg glæder mig virkelig til #3 og ikke mindst at læse mere fra Simona, for hun kan virkelig noget!
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.



Kommentarer

Populære opslag