Min kamp: Skolestart

Som du ved så var jeg ekstremt nervøs for min skolestart og jeg måtte rykke min aftale i psykiatrien frem, og det var sååå godt at få snakket med I om det.
Jeg havde stillet mig selv nogle spørgsmål "i værste fald" og ved nogle af spørgsmålene havde jeg også fået skrevet svar. Men jeg sad dog ved nogen og ikke kunne komme med et svar. Det hjalp I mig med, og var bare generelt at få snakket om min panik.

Nu er første uge overstået og jeg er næsten lykkelig for hvordan det er gået. Kun én gang har jeg været ved at gå i angst, og jeg var i stand til at stoppe det før det egentlig begyndte. Det var en fantasttisk følelse. Jeg sidder stadig med en klump i halsen og lidt bange for nogle fag stadigvæk.
Men primært er min første uge gået rigtig godt, og jeg er rigtig glad for det indtil videre. Så lige nu har jeg håb og et smil på læben.

Alle mine Min Kamp indlæg er markeret nedenfor med etiketten "min kamp" - tryk på den og alle mine indlæg om psykiske ting kommer frem. 
Tak for al støtte.

Kommentarer

Populære opslag