Blodsøstre

Titel: Blodsøstre
Forfatter: Pernille Eybye
Forlag: Tellerup
Originaltitel: -
Sidetal: 279
Serie: #1 Blodets bånd

For de fleste er det en drøm at forblive ung for evigt - men for 18-årige Kassie er det en forbandelse.
For tyve år siden blev hun trukket op af floden med bidmærker på halsen, og siden da har den smukke vampyr søgt sandheden om sit tidligere liv.
Da Kassie møder Leo, kommer hun et skridt nærmere sin fortid, for i hans øjne ser hun et glimt af noget henkendeligt. Men det går hurtigt op for Kassie, at Leo også har en mørk hemmelighed...


Endnu et bud på en vampyr historie - og det er ikke ment negativt for jeg kan som regel godt li dem :D
Jeg kunne godt lide opbygningen af historien og synes Kassie og Leo er to søde mennesker, som jeg rigtig godt ku tænke mig at følge.
Så vidt jeg kan se, så er der 9 bøger i serien (alle udkommet! Wuhu!) og jeg skal da bestemt læse videre i serien. Jeg håber bare at spændingen holder. Nogen gange kan det lidt dø ud når der er så mange, men jeg håber og skal snart forbi biblioteket for at låne næste bog :)

Den har en god klassisk kærligheds beskrivelse og det elsker jeg!
På trods af at jeg måske har lidt svært ved at anmelde bogen og skrive min mening, så kunne jeg altså rigtig godt lide bogen. Så selvom jeg mangler ord, så vil jeg klart anbefale den og glæder mig som sagt til at læse videre. :)
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.


Kommentarer

Populære opslag