30 tilfældige spørgsmål om mig

Jeg har fundet nogle forskellige tags og har sat mit eget sammen 😄
30 spørgsmål om mig, og jeg vil elske hvis Pipaluk, Sascha og Louise vil lege med 🙂

1. Hvad er dit mellemnavn?
- Jeg har intet, og det er jeg egentlig lidt glad for. Primært fordi hvis jeg skulle have arvet min fars mellemnavn... Ejvind. Det havde jeg nok ikke været helt tilfreds med 😂

2. Hvad er din yndlingsfarve?
- Det svinger meget, men over det sidste stykke tid har det været blå og lilla.

3. Hvor høj er du?
- 174

4. Kat eller hund?
- Jeg har altid drømt om en hund 🐶, men jo ældre jeg er blevet, jo mere er jeg også interesseret i katte 🐱

5. Hvor mange lande har du besøgt?
- London, England
- Skt. Petersborg, Rusland
- Barcelona, Spanien
- Kreta og Rhodos, Grækenland
- Berlin, Tyskland
- Prag, Tjekkiet

6. Hvilket fag var yndlings- og hade faget i folkeskolen?
- Jeg var ret glad for billedkunst og matematik, og jeg var virkelig ikke glad for kemi/fysik og idræt.

7. Hvad var dit favorit band/sanger da du var yngre?
- Jeg er jo poptøsen, og det har jeg altid været. Så Backstreet Boys, N*Sync, Westlife og Boyzone var meget store i min verden. Derudover var mit store idol Britney Spears

8. Har du nogensinde været forelsket?
- Ja det er da sket et par gange ❤

9. Hvad er dit stjernetegn?
- Vægt ⚖

10. Hvad er din favorit sang lige nu?
- Perfect af Ed Sheeran og Skin af Rag'n'Bone Man

11. Hvad er din favorit parfume?
- Rosé af Laura Biagiotti

12. Rock eller pop?
- Pop, men rock er utrolig godt når jeg er i dårligt humør 😅

13. Hvad får dig i godt humør igen, når du har været ked af det?
- En god snak med Nikita og Ditte, en sød kommentar fra Jannick eller en god bog der kan skabe lidt adspredelse. Også er det altid godt at gå på Youtube og finde bloopers fra Friends eller Big Bang Theory. Det gør altid mit humør bedre.

14. Hvad er din yndlingsfilm?
- The Day after Tomorrow og Skønheden og udyret

15. Hvad er din største frygt? (som du vil dele)
- Edderkopper! Er blevet meget bedre til at håndtere dem, men jeg bryder mig virkelig ikke om dem. Og en mere personlig frygt er nok, ikke at komme videre i uddannelsessystemet.

16. Hvad læser du lige nu?
- Eventyrbogen af Peter Madsen og Fluefælden af Fredrik Sjöberg

17. Hvor ønsker du at rejse hen, hvis du skulle af sted lige nu?
- England. Ud af London og lidt nord på. Men syd på ville heller ikke være tosset.

18. Hvad er din yndlingsserie?
- Altså Friends kan jeg altid (gen)se, Big Bang Theory og Simpsons.

19. Øl eller drink?
- Drink (for drikker ikke øl)

20. Hvor lang tid er du om at gå i bad?
- Normalt ikke mere end 10 min., men jeg kan da godt en gang i mellem være lidt længere om det 😉

21. Et yndlingsminde fra din barndom?
- Årets billede af min bror og jeg foran juletræet lillejuleaften ❤

22. Har du nogen søskende?
- Jeg har en storebror der er 13 år ældre end mig

23. Hvem var den sidste du kyssede?
- En hvis navn starter med A

24. Hvilken sang har du sidst hørt?
- Firestone af Kygo (fra en tilfældig playlist på Spotify)

25. Pc eller Mac?
- Pc

26. Hvad er din værste vane?
- Jeg kan ikke stoppe med at spise sukker

27. Hvilken restaurant elsker du at besøge?
- Lige pt. må det være Kings i Odense. Jeg har efterhånden været der 3 gange med et vennepar, og elsker running sushi. Det farlige er bare at vi bliver ved med at spise fordi der kommer så mange gode ting 🍣

28. Hvor mange sprog taler du?
- Dansk og engelsk. Jeg vil gerne lære tysk, men tvivler på det sker.

29. Har du piercinger eller/og tatoveringer?
- Jeg har en navlepiercing. Eller dvs. jeg har hul i navlen, for jeg tog for et par mdr. siden min piercing ud fordi den begyndte at irritere mig. Og den første tatovering har jeg stadig til gode.

30. Hvilken forfatter du vil anbefale?
- Der er rigtig mange gode og det er jo meget afhængig af hvilken genre vi snakker om, men jeg er helt vild med Kenneth Bøgh Andersen og Lucinda Riley. To vidt forskellige forfattere, men de skriver fantastisk på hver deres måde.

Kommentarer

Populære opslag