Dømt ude

Titel: Dømt ude
Forfatter: Elle Kennedy
Forlag: Flamnigo
Originaltitel: The score
Sidetal: 357
Serie: #3 i serien Off Campus

Allie Hayes er i krise. Dimissionen lurer
lige om hjørnet, og hun har stadig ingen anelse om, hvad hun vil med sit liv efter college. For at gøre ondt værre er hun netop kommet ud af et længerevarende forhold og stadig slikker sårene efter bruddet.
Selvom hed rebound-sex helt sikkert ikke er svaret på hendes problemer, er den lækre ishockeyspiller Dean Di-Laurentis umulig at modstå. Men selv om hendes fremtid er uvis, er hun dog overbevidst om, at Kongen af Engangsknald ikke figurerer i den.
Men på en enkelt nat vender Allie op og ned på Deans verden - og hun vil kun være venner.


Hvor er den serie her bare fantastisk. Jeg startede som sagt med bog 4, og på 2 dage har jeg læst 1-2-3 og de er lige fantastiske!
Den her elsker jeg af flere grunde! 1. Twilight samtalen var GENIAL! Hold da op hvor jeg grinede da jeg læst den! 2. Allie er en vildt sød karakter og 3. Allies far.

Allie var jeg vild med fra starten af - Dean gik der lidt tid før jeg kom ind på benet af, men jeg kunne godt lide hans udvikling.
Jeg synes slutningen var god og irriterende. Det gjorde faktisk min læseoplevelse bedre, at jeg kendte bog 4, men hvis man skal læse bog 4. bagefter, så er der afsløret rigtig meget igennem den her bog. Det er selvfølgelig ikke sikkert man ligger helt så meget mærke til det, når man ikke har læst bog 4, men de to historier foregår på samme tid.

Når det så er sagt så elsker jeg den her bog, lige så meget som de 3 andre. Jeg synes Kennedy skriver sindsygt godt, og hun giver en utrolig god læseoplevelse med svedige detaljer hele vejen igennem.
Jeg elskede især en del af slutningen hvor Allie finder sig selv - jeg synes det er en rigtig god og vigtig detalje, som andre også kan lære at tage til sig hvis man står i en ligende situation.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag