Efterladt

Titel: Efterladt
Forfatter: Linda G
Forlag: Leatherbound
Anmeldereksemplar fra Leatherbound 🙂
Sidetal: 312
Serie: #2 i VEGA serien


Imens Marc lever en fortvivlet tilværelse, er Claudia usikker på, om hun har truffet det rigtige valg. Hun frygter, at hun ikke er stærk nok til at leve med sin beslutning, og at hele hendes virkelighed vil ramle sammen. 
Marc indhentes af én af fortidens gerninger og står pludselig med et ansvar, han på trods af sine stærke lederevner slet ikke er forberedt på. Han får brug for sin styrke, da Claudia samtidigt bringes i livsfare. 
Er udfordringerne for store for Marc og Claudia? Eller kan de overvinde det, livet udsætter dem for?



Linda kan altså bare noget med de her bøger. For dælen da!
Efterladt starter lige fra Vildledt og har en spændende hurtigt start, hvor jeg meget hurtig blev opslugt af Marc og Claudia. Historien klikkede med det samme, og havde jeg ikke hevet i mig selv (fordi jeg havde planer), så havde jeg glemt omverdenen og bare læst hele dagen.

Jeg har svært ved at sætte ord på det hele. Jeg synes historien holder og jeg elsker elementet af veninderne der holder samme og virkelig er der for hinanden, uanset hvad.
Michelle historien, synes jeg først er lidt irriterende, men det ændrede hurtigt, da det virkelig er der Claudia træder i karakter.

Både Claudia og Marc går igennem mange ting, og jeg synes det er utrolig velskrevet og passer til karakterne da Marc's baggrund kommer frem flere gange. Men samtidig har jeg også ret ondt af dem! For dælen, stakkels Claudia.

Men historien er rå og lige frem, og det elsker jeg virkelig. Der er ikke lagt skjul på noget og Linda skriver tingene som de er!
En velskrevet efterfølger, og jeg glæder mig meget til at læse de to kommende bøger i serien.
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.



Kommentarer

Populære opslag