Min kamp: Marts

Nu er marts slut og jeg må ærligt indrømme at jeg har næsten ikke set den.
Hold da op hvor er den fløjet forbi mig.

Jeg kan dog sige at det har været en meget følelsesmæssige måned på utrolig mange punker. Jeg har rendt frem og tilbage i Odense til kontrol, jeg er gået i panik over min skole og jeg har været til begravelse.
Jeg mangler stadig at finde en balance mellem min skole, mine lektier og mig tid. Jeg synes egentlig jeg har nok mig tid, men balancen mellem skole og lektier kan jeg virkelig ikke finde, og det påvirker mig. Jeg har snakket med min psykolog om det, og hun fik mig ned igen (et par dage frem) men jeg mangler der går et lys op for mig, hvordan jeg skal prioriterer min tid. Hvis du har nogen gode råd, så skriv den endeligt til mig!

På trods af at jeg ikke føler jeg har fået læst noget som helst, så er der alligevel røget 8 bøger af min liste.
  • Dagens lys 
  • Solen og hendes blomster 
  • Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 
  • Skal vi knalde mens vi venter? 
  • Hvad ingen ved 
  • Release 
  • Rød dronning 
  • Sværd af glas 
Et utrolig godt udvalg af lidt af hvert. Lidt anmeldereksemplar i mellem, men allermest bare bøger jeg havde lyst til at læse. 
Rapi Kaur skuffede mig desværre med Solen og hendes blomster. Nogen af digtene var utrolig smukke, som i Mælk og honning, men jeg synes slet ikke samlingen kom på samme niveau. Og det er højst sandsynlighed mine utrolig høje forventninger der ødelagde det for mig selv. 
Derimod var jeg så positiv overrasket over Hvad ingen ved! Det er virkelig en bog der stadig sidder i mig og rør mig dybt. En utrolig smuk historie! (anmeldelsen er på vej) 
Nu er jeg i gang med Rød dronning serien og gemmer mig meget i den. Jeg er lige blevet færdig med bog to, og har hentet de næste to i serien, så  de skal læses i april. 

Som sagt synes jeg marts har været meget følelsesmæssig pga. flere ting, og jeg håber virkelig at jeg går lidt mere solskin og følelsesmæssig stabilitet i møde i april. Jeg ser frem til måneden pga. flere ting - der er både fødselsdag i familien, studietur, ferie, koncert og forhåbentlig godt vejr! 



Alle mine Min Kamp indlæg er markeret nedenfor med etiketten "min kamp" - tryk på den og alle mine indlæg om psykiske ting kommer frem. 
Tak for al støtte.

Kommentarer

Populære opslag