Mr. X

Titel: Mr. X
Forfatter: Kristen Ashley
Forlag: Palatium Books
Anmeldereksemplar fra Palatium books 🙂
Originaltitel: Mr. X
Sidetal: 448


Gwendolyn Kidd kan godt lide cosmopolitans, dyre sko og aftener i byen med veninderne. Hun kan også godt lide at få besøg af Mr. X, der kommer forbi helt, helt lydløst om natten. Gwen er lidt af en dagdrømmer, og hun håber, at det kan blive til mere end anonyme møder i natten. men Mr. X har aldrig fortalt hende, hvad han hedder, eller bedt om hendes telefonnummer, eller... Men han giver de vildeste orgasmer, og når han kysser hende bag øret, holder fornuften op. 
Gwens søster Ginger har et problem. Hun skylder Kaos MC over to milioner dollars, og inden længe bliver Gingers problem også Gwens problem. Gwen vil egentlig gerne koncentrere sig om sit arbejde om redaktør, spise kagedej og dagdrømme, men de barske realiteter for hendes søster bliver både til drive-by-skyderi, overfald og kidnapning. FBI, politiet, Kaos MC og det der er værre bliver blandet ind i Gwens liv. 
Da Ginger trækker Gwen ind i Denvers livsfarlige underverden, blusser Mr. Xs beskyttergen ud i lys lue. Problemet er, at da Gwen ser Mr. Xs alfa-han-attitude i dagslys, er det noget af en spand koldt vand. Desuden ved han meget mere om Gwen, end han burde. Også selvom han synes, at Gwen er lækker, enerådig og fjollet, har han sine egne dæmoner at kæmpe med, som afholder ham fra at binde sig til nogen. Kan Gwen holde fast i sig selv og finde kærligheden i det ualmindelige kaos? 


Kun dømmet ud fra titlen så havde jeg forventet lidt ala Fifty Shades med masser af sex og ikke ret meget andet. jeg har dog fået så meget andet! Bevares der er stadig kinky scener der trække på smilebåndet, men det er en historie om så meget mere!
Jeg plejer ikke at græde over en god bog, før den er slut. Her græd jeg ca. 3/4 dele inde, og jeg kunne slet ikke styre tårene.
Det er en fantastisk god historie, der indebærer så meget kærlighed for familie! Mr. X er en lille brøkdel af det hele, og i starten kunne jeg godt nok ikke lide ham. Uh jeg synes han var for meget. Men jeg lærte at holde af ham, og specielt hen mod slutningen - for wauw!

Naive Gwen er lidt mere naiv end bare naiv. Hun tænker ikke så langt ud i fremtiden, og tænker meget her og nu i øjeblikket. Jeg så rigtig meget af mig selv i hinanden, på så mange punkter. Desværre har jeg ikke en Mr. X der kommer på besøg om natten, men jeg krydser fingre for at han dukker op en dag.
Men Gwen er en rigtig likeable karakter og hendes kærlighed for hendes familie er det der bære historien. Der er så mange ting jeg vil skrive om hende, men det vil spoile en del af historien, og det vil jeg ikke.

Historien er fantastisk og jeg nød den virkelig.
På Goodreads er der nogle kommentarer der kritiserer over oversættelsen, men der vil altid gå noget tabt i en oversættelse, uanset hvor dygtig man er. Det kan virkelig ikke undgås.
Derfor vil jeg sige at jeg virkelig nød historien og glæder mig til at læse mere fra Kristen Ashley og se hvad hun ellers har skrevet.
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag