Min kamp: Juni

Juni har jeg ikke tænkt på andet end, Unge og Velfærd og deres SU. Det var fokus i vores gruppeopgave som vi var også oppe og forsvare den 25. juni, og vi bestod alle med et flot 10-tal. Men det betyder selvfølgelig også at jeg ikke har fået læst ret meget. Det er blevet til 6 bøger, hvor "kun" 2 af dem er fysiske bøger, og de 4 andre er lydbøger.

  • Bedre 
  • Lille toværelses med potentiale 
  • Harry Potter and the Order of the Pheonix 
  • Roser og violer 
  • Jeg ser dig 
  • Knusum Kranikum

Jeg håber at jeg kan finde mit fokus på at læse igen, specielt i det her gode vejr. 

Men ellers har min juni bestået af en tur til Rock Under Broen hvor jeg solgte fadøl, lidt dating og ellers eksamen. Mit hoved og min krop har været presset og kan virkelig mærke jeg har brug for noget ferie. 
I ferien skal jeg en tur til gratis koncert i Odense og Ed Sheeran koncert sidst i juli, en fødselsdag og forhåbentlig en masse hygge med mine veninder, venner og studiegruppe.
Jeg glæder mig til juli og forhåbentlig noget vejr der er til at holde ud uden at smelte helt. 



Alle mine Min Kamp indlæg er markeret nedenfor med etiketten "min kamp" - tryk på den og alle mine indlæg om psykiske ting kommer frem. 
Tak for al støtte.

Kommentarer

  1. Lækre drinks!
    Det lyder, som om du havde en dejlig juni måned. Ærgerligt, vi ikke lige fik hilst til RUB :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de smagte rigtig godt :D
      Ja det var det, men der var jo også et hav af mennesker :) Men mon ikke vi støder ind i hinanden et andet sted :)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag