Min kamp: Juli

Hvor er det dejligt at have ferie! Jeg nyder det virkelig og dagene går forholdsvis nemt. Jeg mødte en uges sygdom midt på måneden - en gang blærebetændelse og et meget rødt øje. Jeg troede først det var øjenbetændelse, men da det langsomt blev bedre og uden pus, kunne det ikke være det (som lægen også konstateret). Men det gjorde at jeg lå en uge i min seng i det gode vejr, fordi jeg ikke kunne holde solen og lys ud. Så i den uge røg der en masse lydbøger ind på kontoen og også efterfølgende. Jeg kan lige for tiden nemmere koncentrere mig om lydbøger end fysiske bøger - helt omvendt end det plejer!
  • Vampyrtroldene 
  • Forpligtelser
  • Forkert kys
  • Æzurhvin slår til 
  • Heksens ansigt
  • Lusingandos fælde
  • Oceanet hvor grusvejen endte 
  • Løbende tjener
  • Skæbnemageren 
  • Dansende røde bjørne
  • Hilsen fra Båstad 
Men min juli er gået med en tur til Århus med min familie, en fødselsdag, masser af dating, hygge med venner og familie og ikke mindst Ed Sheeran koncert, som var fuldstændig fantastisk!

Madklubben i Århus kan anbefales - det er over alt forventning!

Alle mine Min Kamp indlæg er markeret nedenfor med etiketten "min kamp" - tryk på den og alle mine indlæg om psykiske ting kommer frem. 
Tak for al støtte.

Kommentarer

Populære opslag