Min kamp: i did it

Jeg gjorde det! Helt uden angst og kun meget meget lidt tanker om de andre mennesker omkring mig :D
Jeg var i svømmehalen med to veninder den 6. juli i 2-2½ time, og det var super fedt!
Jeg havde egentlig sagt nej, fordi jeg ikke kunne finde noget badetøj jeg kunne holde ud at have på, pga. angst og frygt, og efter dyre domme af retur til Ellos så havde jeg faktisk opgivet at finde noget.
Men en dag var mor og jeg i Aldi! Jeg handler meget sjældent i Aldi, men min mor skulle der ind og hvad fandt jeg?! En tankini og trusser i store størrelser til 90kr! Hvis det ikke sad helt som det skulle, så var 90kr til at overkomme. Og da jeg kom hjem og fik det på! Det sad super fint og jeg havde det faktisk godt i det!
I svømmehalen fik jeg konstateret at det faktisk var for stort, og sagtens kunne ha været en størrelse mindre, men det var til at overleve.
Hovedsagen er: (!) jeg var i svømmehal uden at få angst og uden at tænke nærmere over hvad andre tænkte! (jeg havde faktisk overskud til at tjekke et par søde fyre ud også ;) ) Sådan! 


Kommentarer

Populære opslag