The TBR Tag

Dette tag er lavet af Rachel :)

How do you keep track of your TBR pile?
Jeg bruger Goodreads og forsøger at skrive ned når jeg støder på en bog jeg gerne vil læse på et senere tidspunkt. Jeg har en huskeliste på mit bibliotek login også.

Is your TBR mostly print or e-book?
Som sagt har jeg min Goodreads liste, men jeg har også en jeg har printet, som jeg ved ikke er opdateret helt med Goodreads, så det er mest den jeg holder mig til. Den hænger fint på min opslagstavle, så jeg ikke behøver min computer eller telefon, hvis jeg skal bruge lidt inspiration til en ny bog. :)

A book that's been on your TBR list the longest
Bridge to Terabitha af Katherine Paterson.

A book you recently added to your TBR
Jeg fik to bøger med hjem fra London. As times goes by af Mary Higgins Clark og Belgravia af Julian Fellows :D

A book in your TBR strictly because of its beautiful cover
Jeg putter ikke bøger på min TBR fordi de er smukke. Men jeg køber dem i boghandlen fordi de er smukke og jeg ikke kan lade dem være :D
Så bøger som Dracula, De samlede eventyr og Peter Kanin og hans venner, Seven Novels og The complete Sherlock Holmes er på min TBR pga. deres cover, men de er købt først. :)

A book on your TBR that you never plan on reading
Jeg håber at jeg får læst alle, eller de fleste er nok mere realistisk. En bog som jeg ved bliver svær at læse er Unbearable Lightness: A story of loss and gain af Partia de Rossi, og det ved jeg fordi jeg har været i gang med den før, og måtte ligge den fra mig fordi jeg synes det var for hårdt at læse den. Men jeg vil rigtig gerne læse den på et tidspunkt.

An unpublished book on your TBR that you're excited for
Jeg tror ikke der er nogen. Jeg er ikke ret god til at opdage bøger før de udkommer.... Jo det skulle da forresten lige være den tredje bog i serien Dæmonherskerens arving. Den glæder jeg mig til og den udkommer ikke før til efteråret :)

A book on your TBR that basically everyone's read but you
Dem er der desværre et par stykker af. Fx. Kvinden der forsvandt, Kampen om tronen, Dræb ikke en sangfugl, noget mere Jane Austen og Den lille prins.

A book on your TBR that everyone recommends to you
Stalker af Michella Rasmussen og Hjertet er 1 organ af Sarah Engell.

A book on your TBR that you're dying to read
Traveling to infinity af Jane Hawking. Siden jeg så den fantastiske film The theory of everything har jeg haft lyst til at læse bogen den er baseret på. Generelt for at læse bogen bag filmen, men også for at vide mere om Stephen og ALS.

How many books are on your Goodreads TBR shelf?
173 (opdateret i dag).

Jeg opfordre alle der ikke har lavet The TBR Tag til at deltage :)

Kommentarer

Populære opslag