Blogger tag

Jeg fald over dette blogger tag, og jeg synes det er lidt hyggeligt, for det er med til at du kan finde ud af hvad jeg kan li og ikke li 🙂

1. Den sidste film jeg så: Bænken. Vi har skulle analysere den i dansk, og da jeg ikke var i skole den dag de andre så den, lånte jeg den med hjem og så den i weekenden.

2. Hvad jeg har på i øjeblikket: Mine elskede jogging bukser og en simpel sort tank top

3. Det sidste nummer jeg lyttede til: Freedom af George Michael. Playliste Goodies på Spotify 😄

4. Det sidste jeg har spist: Nudler med grønsager og kylling

5. Fave cant-live-without-makeup: Nu er jeg ikke den der går vildt meget med makeup og kan sagtens undvære det, men jeg er begyndt at blive ret glad for min BB cream 5 in 1, for den er bare så nem at have med at gøre, og for en makeup spasser som mig er det virkelig vigtigt!

6. Hvis jeg vandt i lotto ville jeg: Købe en rejse et sted hen, til mine forældre, min bror og jeg! Vi har snakket om Rom, London (igen), Barcelona (igen) og personligt vil jeg gerne tilbage til Rusland.

7. Hvorfor hedder bloggen det? Da jeg startede med at blogge hed jeg vidst Pigen88, fordi det var mit alias på diverse sider, og da jeg begyndte at blive mere seriøs, så synes jeg det skulle blive lidt mere personligt, også blev det bare Sanne Bogorm, da jeg synes det er en meget stor del af hvem jeg er i dag 🙂

8. Hvorfor startede jeg bloggen? Fordi min veninde havde en 😅 så skulle jeg da også ha en 😂

9. Drømmejob: Jeg ved faktisk ikke hvad mit drømmejob er, men jeg ved hvad min drømmeuddannelse er, og det er mit mål lige nu at nå. Så kan jeg altid tænke job muligheder når jeg en gang kommer så langt.

10. Mad jeg ikke kan fordrage: Bønner er jeg ikke ret glade for. Synes de er for melet og mærkelige i munden! Men ellers er jeg blevet meget mindre kræsen efter jeg er blevet voksen 😄



11. Den ideelle date for mig: En mand der inviterer mig ud at spise og opføre sig ordenligt 😅 Ej, en der kan få mig til at grine og føle mig godt tilpas i hans selskab.

12. Jeg føler mig lykkelig, når: Jeg er sammen med mine veninder 💕

13. Det bedste life advice fra mig: Tro på dig selv! Du kan mere end du regner med, du skal "bare" finde styrken! Og ikke mindst, snak med andre. Åben op og del.

14. Hvis jeg styrede verden, ville jeg: Det er det spørgsmål jeg har kæmpet mest med. Jeg ved det simpelthen ikke. Hvis jeg kunne trylle, så skulle der være penge til det hele i staten, og der skulle ikke spares nogen steder her i Danmark. Og måske stoppe alle krige, men det er jo ikke realistisk.

15. Hvis du var en karakter i en kendt TV-serie, hvem var det så? En blanding af Phoebe og Monica fra Friends og Penny fra Big Bang Theory. En unik, mærkelig, perfektionistisk, blank til tider, sød pige hehe.

16. Hvor ser jeg mig selv om 5 år? Forhåbentlig ved at være færdig med alt uddannelse og ved at søge job.

17. Yndlingsord for tiden: Super 😄

18. En af mine gode karakterer: Jeg lytter og giver de råd videre som jeg har kunne bruge.

19. En af mine dårlige karakterer: Når mit overskud ryger helt i bund, så isolere jeg mig fra det meste af omverdenen.

20. Når jeg er 70 år: Så er jeg gammel 😂

Kommentarer

Populære opslag