Fantasyfestival 2016: Dagen der gik

I går var jeg til fantasyfestival 2016 i Esbjerg, og det var noget af det fedeste jeg længe har været med til!
Jeg har tidligere udtrykket min bekymring om jeg kunne håndtere det ang. min angst, men det var en super fed oplevelse og er virkelig kommet hjem med en masse god oplevelser, og ikke mindst klar på at gøre det igen!

Hjemmefra havde jeg krydset de vigtigste ting af, jeg gerne ville. Åbningstalen, Trudi Canavan, Dennis Jürgensen og Kenneth Bøgh Andersen og ikke mindst forbi Speakers Corner og se Haidi Wigger Klaris og Nanna Foss hvis jeg kunne nå det.
Det eneste jeg ikke nåede var at komme forbi Nanna Foss og møde hende, men ellers nåede jeg alt hvad jeg gerne ville, og dagen fløj bare væk!

Ikke nok med at jeg mødte nogle af disse fantastiske forfattere og fik signeret bøger, så mødte jeg også en masse søde mennesker og nogle blogger venner, og ikke mindst nogle nye forfattere som jeg ikke kendte. Jeg er kommet hjem med en god stak bøger, som jeg glæder mig til at gå i gang med.

Da jeg kørte hjem fra Esbjerg mod Middelfart, var jeg så høj på min oplevelse og ikke mindst at nogle af forfatterne kunne (gen)kende mig fra bloggen! Her troede jeg at min blog var ret lille, og det er den jo, men det ga' virkelig et boost at blive "genkendt" og anerkendt for min lille hobby :) Alle var så søde og velkommende at jeg allerede er klar på en ny bog oplevelse!

 Her er lidt stemningsbilleder fra dagen :)


Kommentarer

Populære opslag